Nowe centra obsługi w Elblągu i Słupsku

Energa-Operator otworzyła w Elblągu i Słupsku centra kompleksowej obsługi. Klienci, zarówno indywidualni, jak i biznesowi, będą mieli teraz możliwość załatwienia w jednym miejscu wszystkich spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej. Placówki uruchomiono pod koniec października, jednak ze względu na obostrzenia związane z pandemią, ich pracownicy zajmują się obecnie obsługą zdalną. Wizyty będą możliwe, kiedy tylko sytuacja epidemiczna na nie pozwoli, po wcześniejszym umówieniu terminu, dzwoniąc pod numer telefonu infolinii 801 404 404 lub poprzez formularz „Umów kontakt” dostępny na stronie internetowej EOP. Jedną z fundamentalnych zmian w obsłudze klientów w Elblągu i Słupsku jest możliwość złożenia wniosków o przyłączenie do sieci nie tylko niskiego, ale również średniego napięcia. Dodatkowo centra zapewnią odbiorcom całościową obsługę związaną m.in. z mikroinstalacjami, licznikami, zmianą mocy przyłączeniowej, wnioskiem o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczeniami klientów z umowami o świadczenie usług dystrybucyjnych. EOP rozwija również kanały kontaktu zdalnego z klientami, za pośrednictwem których już teraz załatwić można niemal wszystkie sprawy związane z dystrybucją energii elektrycznej. Testowany jest także nowy system umawiania wizyt, który pozwoli na wygodne i bezpieczne korzystanie z placówek operatora. Jako pierwsi skorzystają z niego klienci z Elbląga, Słupska i Gdańska. 

Czytaj dalej